Hvem er jeg?

Title

Jeg hedder Jeanett, og jeg er 26 år. Jeg er uddannet Finansøkonom på Erhvervsakademiet i Holstebro. Det at være selvstændig har gjort, at jeg har fået lyst til at blive endnu klogere på Lederskab og Iværksætteri og derfor har jeg taget nogle kurser, som har udviklet mig som selvstændig erhvervsdrivende. Jeg har bestået ‘Projektstyring i praksis’ ved IBA i Kolding, ‘Prince2 Certificering’ og ‘Iværksætteri i praksis’ ved BCSyd. Disse 3 kurser er baseret meget på lederskab og det “at komme frem” – hvad enten det gælder sin egen virksomhed eller andres fremgang. 

Tidligere har jeg arbejdet nogle år som salg- og indkøbskoordinator ved et firma i Ikast. Sommer 2016, gik det op for mig, at jeg ville prøve noget nyt. Jeg flyttede tilbage til Sønderborg, hvor jeg oprindeligt er fra, og startede som vikar på et bosted for senhjerneskadede. Henover vinteren tænkte jeg meget over, hvad der skulle ske, og i slutningen af februar 2017 besluttede jeg mig for at starte op som selvstændig. Jeg har siden januar 2018 kun arbejdet med min selvstændige virksomhed.

Da jeg arbejdede for det firma i Ikast, fandt de ud af, at jeg var lidt ferm til de IT tekniske udfordringer. Så det blev sådan, at de ofte spurgte mig til råds inden de løftede røret og ringede til vores IT mand. Jeg har ingen uddannelse i IT/teknik, men jeg har altid været nysgerrig efter ny viden og en udfordring kan altid løses på en eller anden måde.

I Holstebro var jeg lektiehjælper for en dreng som gik i folkeskolen, jeg var lektiehjælper for ham imens han gik i 8. og 9. klasse. Jeg kan rigtig godt lide, at lære fra mig og fange folks opmærksomhed. Lektier er en pligt, men man kan gøre meget for at det kan blive lidt sjovere og nemmere at lære. Det handler om, at man skal sætte sig ind i det enkelte menneskes udfordringer og lave en strategi, som gør det lidt nemmere og mere struktureret. Jeg tror på, at hvis man har nogle faste rammer og aftaler med sig selv, så kan man komme nemmere igennem det.

Værdier

Struktur, planlægning og god kommunikation er nogle af mine vigtigste værdier. Jeg tror på, at med struktur og god planlægning – kan man få ting til at nå helt nye højder. Jeg besidder gode kommunikationsevner + jeg er en god menneskekender = evnerne til at skabe solide relationer.

Kommunikation

Kommunikation er den vigtigste grundsten for godt samarbejde, og det er noget jeg sætter i højsæde i mit firma. Vi får sammen formuleret problemet og løsningen dertil og vi kommer hele vejen rundt. Jeg tilpasser et forløb til den enkelte person, så du kan være sikker på, at vi i fællesskab får løst opgaven.

Hvorfor gør jeg det her?

Bedre liv – ja, det kan man opnå på mange måder. Hvilken vej er for dig? Jeg tror på, at man kan få et bedre liv hvis økonomien er i orden, teknikken spiller og man ved små tiltag kan gøre hverdagen nemmere for en selv. Hvorvidt det er et skema/en kalender/et program, eller en helt anden ting, så kan det lykkedes – hvis bare du vil ændre det.

Jeg synes, at det er spændende hvad små ændringer kan gøre. Og det er her, at jeg gerne vil hjælpe dig til at gøre det nemmere for dig. Hvis tingene er nemmere, så er de sjovere, og så er der mere tid til alt muligt andet.

På de følgende sider, kan du læse mere om mig og hvad jeg tilbyder.

“Take the step and see where it leads you”

© COPYRIGHT Bedrelivmeddixen.dk. ALL RIGHTS RESERVED.